דפוסי סלאוויטא וזיטאמיר

מספר פריטים: 12

סנן פריטים

בחר קטגוריות להצגה
בחר קטגוריה
נמכר
פריט מספר 341
מכירה 101
מסכתות תענית ושקלים, סלאוויטא תקס"ח 1809

מסכתות תענית ושקלים בדפוס השותפים רבי דוב בער בן ישראל ורבי דב בער בן פסח, סלאוויטא תקס"ח.
שער נפרד לכל מסכת. דפוס על נייר כחלחל.
תענית; לה דף. שקלים; יג דף.
כריכת עור מקורית עם נקבי עש וקרעים בשדרה. שדרה מנותקת.
נקבי עש- חלקם גדולים במרבית הדפים.
מצב בינוני-גרוע.

מחיר פתיחה: $80
הערכה: $120 -
$180
נמכר: $132

המחיר כולל עמלת קונה

פריט מספר 342
מכירה 101
מסכת כתובות. זיטאמיר תר"כ 1860

מסכת כתובות זיטאמיר תר"כ 1860. דפוס השותפים נכדי הרב מסלאוויטא ר' חנינא ליפא ורבי יהושע העשיל שפירא. שער בדיו אדומה ושחורה, הודפסה ברובה על נייר כחלחל.
37 ס"מ. כריכת קרטון ישנה עם הטבעת מגן דוד. קרעים בשולי השער. חיזוקים בדבק בעמ' השער. כתמי זמן.
מצב בינוני-טוב.

מחיר פתיחה: $50
הערכה: $80 -
$150
נמכר: $84

המחיר כולל עמלת קונה

פריט מספר 343
מכירה 101
מדרש תלפיות. זיטאמיר תר"כ 1860

מדרש תלפיות – מאמרי חז"ל, מדרשים נדירים, ביאורים ופירושים מסודרים בערכים על פי הא"ב עם הערות המחבר, מאת רבי אליהו הכהן האתמרי מאזמיר. זיטאמיר תר"כ. דפוס רבי חנינא ליפא ורבי יהושע העשיל שפירא נכדי הרב מסלאוויטא.
נדפס בדפוס השותפים רבי חנינא ליפא ורבי יהושע העשיל שפירא נכדי הרב מסלאוויטא. בעמוד שאחרי השער רשום בעלים: "שייך לאדמו"ר הקדוש כו'". וכן בדף קס.
328 עמ'. 26 ס"מ.
כריכה ישנה. מעט כתמי זמן. שדרה מנותקת. דפים מנותקים.
מצב בינוני.

מחיר פתיחה: $120
הערכה: $250 -
$450
נמכר: $216

המחיר כולל עמלת קונה

פריט מספר 344
מכירה 101
מקבץ ספרים בדפוס זיטאמיר

מקבץ [8] ספרים בדפוס זיטאמיר.
* בבא קמא, זיטאמיר תרי"ח 1858. שער בדיו אדומה. לא כרוכה. מצב טוב.
* מסכתות ערכין, תמורה, כריתות. זיטאמיר תר"כ 1860. שער נפרד לכל מסכת. ללא כריכה. כתמי זמן. מצב בינוני-טוב.
* ירושלמי סדר מועד; מסכתות שבת, עירובין,פסחים, יומא,שקלים, סוכה, ראש השנה, תענית, מגילה, חגיגה, מועד קטן. זיטאמיר תר"כ 1860 נדפס ע"י השותפים רבי חנינא ליפא ור' יהושע העשיל נכדי הרב מסלאוויטא. שער [בדיו אדומה] למסכת עירובין בלבד. יתר המסכתות ללא שער. מסכת שבת חסרה ד' דף ראשונים. כריכת קרטון ישנה בלויה, שדרה מנותקת.
* ספרא [תורת כהנים] חלק שני על פרשת צו, זיטאמיר תרכ"ו 1866 בדפוס מוה' אברהם שלום שאדאוו. לא כרוך.
* מסכתות יומא וסוכה [כרוכות יחד] , זיטאמיר תרכ"ד 1864, נדפס ע"י השותפים רבי חנינא ליפא ור' יהושע העשיל נכדי הרב מסלאוויטא. כריכת עור מקורית, קרעים גדולים בפינות הכריכה, נקבי עש בכריכה. גוף המסכתות במצב טוב.

מחיר פתיחה: $100
הערכה: $200 -
$300
נמכר: $180

המחיר כולל עמלת קונה

פריט מספר 345
מכירה 101
עצי לבונה. זיטאמיר תר"ל 1870

עצי לבונה מאת רבי ניסן ב"ר אהרן מדובנא על ארבעה חלקי שו"ע. זיטאמיר תר"ל 1870. דפוס ר' יצחק משה באקשט.
לא כרוך. כתמי זמן.
מצב בינוני.

מחיר פתיחה: $50
הערכה: $150 -
$250
פריט מספר 488
מכירה 099
תורת זבח, זיטאמיר תר"ל 1869

הלכות שחיטה, כיסוי הדם, טרפות הריאה, וניקור מאת רבי שלמה גאנצפריד. זיטאמיר תר"ל 1869. הקדשה בכתב יד מזמן ההדפסה עבור חתן שהספר ניתן לו במתנה, ורישומי בעלות נוספים. 136 דף, 20 ס"מ. כריכה קדמית חסרה, קרעים בכריכה אחורית. גוף הספר במצב טוב מאד.

מחיר פתיחה: $50
הערכה: $100 -
$200
נמכר: $60

המחיר כולל עמלת קונה

פריט מספר 489
מכירה 099
תהלים זיטאמיר. תרל"ג 1873

תהלים עם באור זמרת י-ה על פי יסודות הדקדוק וחוקות ההגיון בחכמת הלשון והמליצה וחכמת הנפש, מאת רבי שמואל זיינוויל בן יוסף שטערנבערג מונציה נכד הרב הגאון בעהמ"ח ספר שער המשפט, זיטאמיר, תרל"ג 1873. דפוס ר' יצחק משה באקשט. מבוא ארוך אודות כללי הביטוי בספר תהלים. רכו דף. 21 ס"מ.  כריכה חדשה, עם כיתוב מוזהב בשדרה. מעט כתמים. מצב טוב. 

מחיר פתיחה: $300
הערכה: $500 -
$700
פריט מספר 490
מכירה 099
תורה אור, זיטאמיר תרכ"ב 1862/ הוספה לספר תורה אור, זיטאמיר תרכ"ב מהדורה ראשונה

תורה אור, ח"א מאת האדמו"ר הזקן רבי שניאור זלמן מלאדי, בראשית ושמות,זיטאמיר תרכ"ב, דפוס השותפים רבי חנינא ליפא, ורבי יהושע העשיל נכדי הרב מסלאוויטא. כרוך עם הספר "הוספות לספר תורה אור" מהנ"ל, זיטאמיר תרכ"ב- מהדורה ראשונה של ההוספות. שער נפרד להוספות. השער של תורה נדפס בחלקו בדיו אדומה. עותק נאה מאד עם שוליים רחבים. סטפנסקי חסידות 612. קב, כד דף. 28×21 ס"מ. כריכה חדשה נאה, עם כיתוב בהזהבה בשדרה. כתמים.  מצב בינוני-טוב. 

מחיר פתיחה: $500
הערכה: $600 -
$900
פריט מספר 491
מכירה 099
המגיד סלאוויטא תקצ"ו, עותק חסר / מסכת עבודה זרה, סלאוויטא תק"פ

שני ספרים בדפוסי סלאוויטא. * המגיד, חלק שני מנביאים אחרונים,ישעיה ירמיה יחזקאל. דפוס ר' שמואל אברהם שפירא, סלאוויטא תקצ"ו 1836. מופיע ספר ישעיהו בלבד עד פרק לט [חסרים פרקים מ-סו]. כמו"כ חסר ספרים ירמיהו ויחזקאל. הודפס על נייר כחלחל, לא כרוך. קרעים בשער. מצב בינוני.  * מסכת עבודה זרה, דפוס רבי משה שפירא, סלאוויטא תק"פ 1820. נייר כחול. לא כרוך. נקבי עש רבים, מצב גרוע.

מחיר פתיחה: $50
הערכה: $100 -
$150
נמכר: $84

המחיר כולל עמלת קונה

פריט מספר 492
מכירה 099
מסכת ערכין, סלאוויטא תקפ"א 1821

מסכת ערכין, בדפוס רבי משה שפירא מסלאוויטא, סלאוויטא תקפ"א. פגעי עש בעיקר בחלק העליון של הדפים במרכז, ובמספר מקומות עם פגיעת טקסט. ללא כריכה. לז דף, 34 ס"מ. הודפסה על נייר כחלחל. מצב בינוני-גרוע.

מחיר פתיחה: $80
הערכה: $120 -
$150
נמכר: $96

המחיר כולל עמלת קונה

פריט מספר 493
מכירה 099
מסכת תמורה, סלאוויטא תקפ"א 1821

מסכת תמורה, בדפוס רבי משה שפירא מסלאוויטא, סלאוויטא תקפ"א. הודפסה על נייר כחלחל. נקבי עש בעיקר בדפים האחרונים של המסכת. ללא כריכה. לה דף. 35 ס"מ.  מצב בינוני.

מחיר פתיחה: $80
הערכה: $120 -
$150
נמכר: $96

המחיר כולל עמלת קונה

פריט מספר 494
מכירה 099
מסכתות כריתות ומעילה, סלאוויטא תקפ"א 1821. עם תרשים צורת הבית השני

מסכתות כריתות ומעילה, בדפוס רבי משה שפירא מסלאוויטא, סלאוויטא תקפ"א. בסוף מסכת מעילה מופיעים תרשימים של צורת בית המקדש השני, ותרשימים השייכים לפירוש הרמב"ם במסכת מדות. ל [1] מב [3] דף. 35 ס"מ.  המסכתות הודפסו על נייר כחלחל, נקבי עש במרבית הדפים בעיקר בחלקו העליון והתחתון של הדף ללא פגיעת טקסט. ללא כריכה. מצב בינוני.

מחיר פתיחה: $80
הערכה: $120 -
$150
נמכר: $108

המחיר כולל עמלת קונה

התחל להקליד ע"מ לקבל תוצאות רלוונטיות

שאלה על פריט

מדרש תלפיות. זיטאמיר תר"כ 1860

תנאי בית המכירות

הדרכה למבקרי התערוכה ומשתתפי המכירות הפומביות כולל תקנות ונוהל.

ווינרס מכירות פומביות בע"מ להלן החברה עורכת בזה תצוגת פריטי יודאיקה שונים, אשר התקבלו מאנשים שונים אשר הסכימו להעמיד את הפריטים החשובים לרשות הקהל להסתכלות עם אפשרות לרכישתם במכירה פומבית שתתקיים עם סיום התערוכה.

 

*היות ובאתר הבית של ווינרס ישנה אפשרות למתן הצעות מוקדמות ולראותן, במקרה של שוויון בהצעות מוקדמות ההצעות שניתנו באתר הבית של ווינרס גוברות על פני הצעות שנתקבלו באתרים אחרים.

1 . לנוחיות המבקרים הוצאנו לאור קטלוג זה עם הסברים מפורטים בליווי תמונות. המידע בקטלוג מבוסס על הערכת מומחי החברה אולם האחריות

הבלעדית על בדיקת הפריטים מוטלת על הרוכש. שמור על הקטלוג כעל מלווה אישי לכל ימי התערוכה והמכירה. אנו לרשותך בכל שאלה, ספק וברור.

ניהול המכירה ותנאיה:

2 . המכירה עצמה תנוהל ע"י אדם מנוסה הבקי בנוהלי המכירות פומביות. אנו מבקשים מכל המבקרים והאורחים במכירה הפומבית לצייד את עצמם

בידע המתאים. לאלו שאינם בקיאים בנושא זה אנו ממליצים לפנות אלינו בימי התערוכה או לפניה ולקבל מאיתנו את המידע הדרוש.

3 . עצם ההשתתפות במכירה הפומבית וקבלת "מספר רכישה" מאיתנו מהווה אישור והסכמה כי ידועים למקבל המספר. התקנות, הנוהל, התנאים

והנהוג בתערוכות ובמכירה פומבית שלנו ובכל בעיה וספק, באם יתעוררו, בשעת המכירה או לאחריה, עקב רכישת פריטים מסוימים, ינהג הרוכש או

הרוכשת וכן הנהלת החברה כעורכי המכירה, לפי הנהוג והמקובל אצלנו.

4 . היות והחברה אינה אלא עורכת התערוכה והמכירה ואינה בעלת הפריטים עצמם לכן מוסכם ומותנה בזאת כי בכל מקרה, לא תהיה אחריות החברה כלפי הרוכשים אלא עד העברת הכספים לידי המוכרים- בעלים ולכן, באם הועבר כבר התשלום שהתקבל מהרוכש ליד הבעלים, אזי אף אם תלונתו או טענתו של הרוכש תהיה מוצלחת, אנו נעשה כל מאמץ והשתדלות להשיב את כספו של הבעלים. אך לא תהיה כל התחיבות מצידנו לכך, וכן לא ננהל הליכים משפטיים לשם החזרת כספים לרוכשים לאחר שהועברו לבעלים. אולם נסכים למתן האישורים המתאימים מצידנו לרוכש כדי שיוכל לנהל הליכים משפטיים נגד הבעלים.

5 . עם קבלת "מספר רכישה" מאיתנו באופן אישי או טלפוני, מסכים ומתחייב הרוכש לא לתבוע באופן אישי או בתביעה משפטית בכל מקרה של נזק או טעות בתיאורי הפריטים את החברה. כל טענה או תביעה לאחר העברת הכספים לבעלים הנה אך ורק כלפי הבעלים.

מחירים והערכות:

ההשתתפות במכירה מתבצעת באחת מהאפשריות הבאות: א. ע"י הופעת הרוכש\ת בעצמו באולם ב. בא כוחו ג. ע"י הצעות טלפוניות או בכתב, המייפות את כוחה של הנהלת החברה לרכוש עבור המזמינים פריטים שונים ד. דרך האינטרנט.

6 . משתתף המופיע כבא כוחו של אדם אחר, מחייב את עצמו ואת שולחו באותה מידה, ויחויב לעמוד בעצמו בתשלומי רכישותיו עבור משלחו ואנו נראה בו כ"רוכש" לכל דבר, ונוכל לפנות אליו או אל שולחו כדי לממן את הרכישה, לפי ראות עינינו.

7 . באם נקבל הזמנה טלפונית או בכתב לפריט מסוים, נשתדל לפעול למען האינטרס של המזמין כאילו היה הוא בעצמו באולם. אולם, אין התחיבות מצידנו להשיג עבורו את הפריט.

8 . אין התחיבות לקבל כל הצעה שהיא לרבות הגבוהה ביותר וזאת אף אם הרוכש או מיופה כוחו נמצא באולם ומשתתף אישית במכירה.

9 . המכירה עצמה מנוהלת בהכרזת דולרים של ארה"ב. אולם התשלום בפועל מתקבל בשקלים לפי חישוב הדולר בשער אשר יוכרז עליו בפתיחת המכירה או ביום התשלום (הגבוה מבינהם), או בדולרים של ארה"ב.

10 . א. על כל תשלומי הרוכשים עד $500,000 לפריט מתווספים 24% עמלה. מעל $501,000 לפריט מתווספים 20%. על כל התשלומים יש תוספת מע"מ על העמלה. תוספות אלו הינם חלק בלתי נפרד מהצעת המחיר המתקבל ע"י מנהל המכירה בשעת המכירה וכל ההתחייבות והמשתמע מהן חלות גם על האחוזים.

ב. תושב חו"ל יהא זכאי לפטור מן המע"מ רק במידה והפריט שרכש ישלח לחו"ל ע"י החברה ללא אחריותה ובכפוף להוצאת רשימון יצוא משרותי המכס. הרוכש ישא בכל העלויות הנילוות.

11 . א. צ'יקים בנקאיים או צ'יקים אישיים מתקבלים בהסתייגות עד לביצוע התשלום בפועל ע"י הבנק.

ב. תשלום במזומן, בצ'קים או בהעברה בנקאית מהארץ הם ללא עמלה. תשלום בצ'קים )מחו"ל( או כרטיסי אשראי )מהארץ( יחויבו בתוספת של 1.5% .

העברה בנקאית מחוץ לארץ תחויב בתוספת של 1.5% מהסכום, מינימום 30$ . תשלום בכרטיסי אשראי מחו"ל יחויב בעמלה של 3% . כל החיובים הנ"ל אינם תלויים בתאריך הגביה וכפופים להיתר עיסקה.

2 1 . ליד כל פריט נמצאת הערכת המומחים שלנו. נא להתייחס אל ההערכה רק כאל הצעה בלבד, אין כל הבטחה שהפריטים לא ימכרו מתחת למחיר הנמוך המופיע בהערכה ואין כל בטחון שהמחיר לא יעלה ואפילו בהרבה על המחיר הגבוה. סעיף זה אינו גורע מהגנתנו העקבית על מחיר המינימום של בעל הפריט, הגנה זו מתבצעת על ידינו בדרכים מקובלות והנראות לנו. לצורך זה נרשם גם מחיר הפתיחה ליד הערכה.

פעמים ואנו מקבלים פריטים אשר הבעלים קבעו להם מחיר פתיחה נמוך ביותר, אנו מצידנו קובעים את ההערכה מבחינה מקצועית, לכן אנו רושמים את מחיר הפתיחה, המבוקש ע"י הבעלים אך רושמים גם את ההערכה שלנו, שהיא לפעמים גבוהה בהרבה ממחיר הפתיחה.

13 . הרוכש (לרבות אדם שרכש את הפריטים שלו שהוא העמיד למכירה) או בא כוחו יוציא את הפריט שנרכש בהקדם האפשרי. אנו מבקשים להופיע תוך 7 ימים, לשלם ולהוציא את הפריטים ומכל מקום בשום אופן לא לאחר יותר מ- 14 יום. כעבור 14 יום החברה תשמור לעצמה את הזכות לגבות 5$ לפריט ליום, דמי שמירה ואחסון ו/או לבטל את המקח בצורה חד צדדית, בלי לוותר על זכות התביעה של העמלות.

14 . משלוח הפריטים אל בית הרוכש, מתבצע על אחריותו הבלעדית, ובדרך שתיראה לנו. כל הוצאות משלוח וכו' על חשבון הרוכש.

15 . הרוכש ישלם על רכישותיו לפני הוצאת הפריטים ממשרדי החברה.

16 . לידיעת הבעלים: אין אנו אחראים לביצוע בפועל של התשלומים אשר התחייבו הרוכשים לשלם בשעת המכירה. כל התחיבות של הרוכשים אשר לא תבוצע בפועל, ניתן את כל הגיבוי לבעל הפריט ]לשעבר[ לגבות את התשלומים המגיעים לו. אך לא ננהל בפועל הליכים משפטיים כנגד רוכשים,

אלא נשתדל בכל הדרכים הנראות לנו כגון עיקול כספים של רוכשים באם נמצאים אצלנו, או חפצים שלהם וכדומה, אך איננו מתחייבים לעקל כספים וכדומה.

17 . למרות כל האמור מסכימים הרוכשים והמוכרים לראות בנו כצד משפטי לכל דבר במקרה ונעמוד על זכותנו הניתנת לנו בזה, לנהל הליכים משפטיים ולנקוט בכל דרך מקובלת אחרת כנגד צד שאינו עומד באיזהו שהיא מהתחייבויותיו.

18 . אנו משאירים לעצמנו את הזכות להודיע בע"פ או בכתב, עד שעות המכירה, על שינויים בסעיפים דלעיל או הוספת שונות באם יהיו כאלו.

19 . בכל מקרה של שינוי, תוספת או השמטה בתרגום לאנגלית, הנוסח העברי קובע.